Bez kategorii
Like

Bolszewicy w konserwatywnej skórze

17/02/2008
486 Wyświetlenia
0 Komentarze
44 minut czytania
no-cover

Odezwali się Komentatorzy uczciwie nie ukrywający, że chcą zgodnie bolszewicką zasadą „Grabì zagrabljènnoje” odrabować b.komunistom ich własność, bo źli to ludzie byli. Na szczęście Święte Prawo Własności nie wnika w to, czy posiadacz jest dobry, czy zły. Jeśli nawet nieruchomość ( nie nabytą w wyniku przestępstwa, oczywiście) posiada morderca, to się go wiesza – ale nieruchomość przechodzi na spadkobierców. Co więcej: wolno mu nią w testamencie dowolnie zadysponować. A jeśli jest to np. gwałciciel – to nieruchomość czeka, aż wyjdzie on z mamra. Z wyjątkiem krajów totalitarnych, gdzie jak człowiek jest Zły, to jest cały Zły i należy mu Wszystko totalnie odebrać. W każdym jednak znanym mi systemie prawnym istnieje instytucja przedawnienia – w przeciwnym razie nikt nie byłby pewien […]

0


Odezwali
się Komentatorzy uczciwie nie ukrywający, że chcą zgodnie bolszewicką zasadą „Grabì
zagrabljènnoje
” odrabować b.komunistom
ich własność, bo źli to ludzie byli. Na szczęście Święte
Prawo Własności nie wnika w to, czy posiadacz jest dobry, czy zły.
Jeśli nawet nieruchomość ( nie nabytą w wyniku przestępstwa,
oczywiście) posiada morderca, to się go wiesza – ale nieruchomość
przechodzi na spadkobierców. Co więcej: wolno mu nią w
testamencie dowolnie zadysponować. A jeśli jest to np. gwałciciel
– to nieruchomość czeka, aż wyjdzie on z mamra.

Z
wyjątkiem krajów totalitarnych, gdzie jak człowiek jest Zły,
to jest cały Zły i należy mu Wszystko totalnie odebrać.

W każdym jednak znanym mi systemie
prawnym istnieje instytucja przedawnienia – w przeciwnym razie nikt
nie byłby pewien dnia ani godziny. Bo oto kupuje dom, a po 20 latach
przychodzi boczkiem ktoś z dokumentami sprzed 200 lat, że jego
przodek został zrobiony w tyłek i on domaga się teraz
sprawiedliwości. Najdłuższy okres bez przedawnienia to u nas 99
lat. Za „komuny” przedawnienie skrócono (moim
zdaniem zanadto!) do 10 lat – i do 20 (jeśli nabycie nieruchomości
nastąpiło „w złej wierze” – czyli ukradł lub wiedział,
że kupuje kradzione). Osobiście jestem za wydłużeniem tego okresu
do 20 i 30 lat (25 lat – to zmiana pokolenia) – jednak państwo musi prawa, jakie
jest, przestrzegać – i nie można, jak proponuje
{Profesor_Shadoko} – a robili komuniści – dziś zlikwidować
przedawnienie w nadziei, że skutki będą działały wstecz! Jak coś
się przedawniło – to się przedawniło… Podstawowa zasada
konserwatyzmu.

Teraz Państwo widzicie, jak ważne są
Zasady. To właśnie one chronią nas np. przed roszczeniami byłych
niemieckich czy żydowskich właścicieli. I będę bronił obecnych
właścicieli nie dlatego, że jestem wrogiem Żydów czy
Niemców – lecz w imię Zasady.

Państwo może natomiast ofiarom
niesprawiedliwości (np. komunistycznych konfiskat) wypłacić
odszkodowania – lub po prostu oddać nieruchomość, jeśli nie jest
ona w prywatnych rękach (państwo nie może się zasiedzieć!).
Właściciel nie może przy tym domagać się zwrotu „utraconych
korzyści” – bo wszyscy za PRL mieli masę „utraconych
korzyści” (np. mogli wyjechać, dorobić się – a nie dostali
paszportu) i nie widzę powodu, by zwracano je tylko posiadaczom
nieruchomości!!

{Profesor_Shadoko} pyta: „Jeśli
umowa np. z „Eureko” zostałaby podpisana na warunkach
oczywiście szkodliwych dla III RP, to czy III RP może domagać się
jej anulowania.
Odpowiedź brzmi: w zasadzie nie! Trudno: dało
się komuś upoważnienie, odpowiednio upoważniony pełnomocnik coś
podpisał – ferfau die klaczkes mit ganzen kopytken… Dlatego
właśnie nic nie powinno być „państwowe”, bo z
„państwowem” tak się na ogół dzieje. Dawniej
takiego plenipotenta-przeniewiercę rozrywało się końmi, więc się
to rzadko zdarzało… Dziś karę śmierci nawet zniesiono…

Jeśli jednak by się udowodniło, że
kontrahent przekupił pełnomocnika III RP -to transakcja może być
unieważniona. Nie powinna być jednak unieważniona przez sądy III
RP – bo one, czego otwarcie od nich żądał WCzc.Jarosław
Kaczyński, mają tendencje by zamiast przestrzegać Prawa
„uwzględniać interes” (narodowy, państwowy,
oszukańczy…) – tylko przez jakiegoś sędziego ze Szwajcarii czy
Hong-Kongu – krajów znanych z nieprzekupności… i kompletnie
sprawą nie zainteresowanych.

Proszę zwrócić uwagę, że
{Profesor_Shadoko} pisał o „niekorzystnych dla III RP
warunkach
„. A KTO określi, co to są „niekorzystne”?
Na pewno nie zainteresowany – nieprawda-ż?

============

PS. Chcę sprostować uparcie podawane
przez {~} dane o Ilorazie Inteligencji elektoratów różnych
partyj. Było ono robione parę lat temu, z okazji Narodowego Testu
Inteligencji, na bardzo dużej próbie – bodaj 4000 osób.
Tuż za elektoratem UPR (o 0,1% – czyli w granicach błędu) znalazł
się jednak elektorat ówczesnej UW (d.UD, obecnie PD). I nie
jest przypadkiem, że są to małe elektoraty: ilu w Polsce jest ludzi
inteligentnych? A mamy d***krację… Obowiązuje więc nie cokolwiek zwariowana
zasada: Polak głosuje na Polaka, czy katolik na katolika – lecz
jeszcze gorsza: idiota głosuje na idiotę, a mądry na mądrego.

I takie są skutki. Gdyby liczyła się
inteligencja i mądrość, to 41% Sejmu stanowiłaby Prawica (UPR),
40% Lewica (PD), 9% PO, a pozostałe 10% podzielone byłoby między inne
partyjki. Ale liczy się LICZBA. To i jest, jak jest…

Komentarze:

Wreszcie pierwszy?

~JA!
2008-02-18 00:04

http://konlib.blog.onet.pl – blog konserwatywno-liberalny

~Piobuko
2008-02-18 00:07

JKM Contra TV 2008 styczen …
… http://www.mininova.org/tor/1176728

~magnat
2008-02-18 00:15

This torrent does not exist…

~chłopak na opak
2008-02-18 00:20

jak nie jak tak

~AW
2008-02-18 00:50

"Sitwo, ojczyzno moja"  Rafał A. Ziemkiewicz …
… http://tiny.pl/lpb5

~Mariusz
2008-02-18 01:12

"Sitwo, ojczyzno moja"  Rafał A. Ziemkiewicz …
… http://tiny.pl/lpb5

~Mariusz
2008-02-18 01:12

dddhhhhhhhhjjjjjj

~j
2008-02-18 06:01

jkm jest okei table, tr, td{  …
… background-color:transparent;  border-style:none;  }  table table table, table table table td{  background-color:transparent;  }  body{  background-color:rgb(47,75,47);  …

~ja
2008-02-18 06:04

Raczej bolszewik JKM w obłudnie pseudokonserwatywnej …
… skórze, chciało by się rzec na te jawne przekłamania jakie aż na kilometr biją po uczciwych oczach od powyższego hipokryzyjnego tekstu. Bowiem tutaj sprawa …

~inec79
2008-02-18 08:00

Zaślepionym Sekciarzom przypomnę tylko, że rzekomy wzór …
… dla agenta Mikke to nieodżałowany R.Reagan (nieosiągalny wzór antykomunisty) Gdyby nieodżałowany Reagan zastosował się do żałosnej wykładni PRAWICY forsowanej …

~Jarek ogareK ak…2008-02-18 08:13

"Bolszewik w konserwatywnej skórze. Spóźniona spowiedź …
… agenta." http://lowcawyksztalciuchow.blog.onet.pl/

jk_14
2008-02-18 08:28

Niestety masz pełną słuszność tak analityczną, jak i …
… logiczną co do antykomunistycznego Reagana i probolszewickiego JKMa, co jest o tyle niepokojącym zjawiskiem, że rozpieprza niniejszym w drobny mak UPRowską spoitość …

~inec79
2008-02-18 08:31

http://tiny.pl/lpjw

~Hinka
2008-02-18 08:55

~inec79 , 2008-02-18 08:00  Może ziemia ma wrócić pod …
… władzę Słowian? Mieszko gorzej jak bolszewicy w Dagome iudex poddał Opola w niewolę. Że to falsyfikat, jak Donacja Konstantyna, to zostawmy.

l00sik@op.pl
2008-02-18 09:13

może masz rację, skoro przez analogię krajanie Korwina bez …
… problemów odzyskali Jerozolimę

~dobre pytanie
2008-02-18 09:58

komunizm nie upadł bo Reagan prowadził antykomunistyczną …
… krucjątę, ale dla tego że to był system zły gdyby Reagan nic nie robił, komunizm też by upadł bo upadł musiał (nawet jesli wygladało by to tak jak w chwilach …

~zzzz
2008-02-18 10:47

to była odp na  >Gdyby nieodżałowany Reagan zastosował się …
… do żałosnej wykładni >PRAWICY forsowanej przez agenta Mikke – prawdopodobnie do tej pory >gnilibyśmy w ciężkim komuniźmie.

~zzzz
2008-02-18 10:50

Komunizm upadł, bo to zły system był… Hahaha! I wara …
… Reaganowi od doprowadzenia do upadku komunizmu! Nic tak nie konserwuje lub rewitalizuje (vide: Putin) jak bogate złoża ropy i gazu.

~na pohybel głup…2008-02-18 11:21

Sorki: Komunizm upadł, bo zły to system był… …
… Buuuchachacha!!!

~na pohybel głup…2008-02-18 11:27

W Polsce zbyt wielką rangę przypisuje się Wałęsie, JPII, …
… Solidarności. Na Elity Zachodu zdawały sobie jednak sprawę, że grunt to ekonomia. Większość państw padała w wyniku bankructwa, niewydolności gospodarczej (tu …

~Zdzich
2008-02-18 11:39

Narodowy Test Inteligencji 2004:   I liga:   UPR -100,2   …
… UW (obecnie PD) – 100,1     II liga:   PO – 97,5     III liga:   SdPl – 95,4     PiS – 95,2     IV liga:   nie sympatyzujący – 93,0   SLD – 92,4     LPR – …

~
2008-02-18 11:48

Dorzuciłbym jeszcze Wenezuelę i Hugo Chaveza (a zatem ropa …
… albo armia niewolników)

~taka prawda
2008-02-18 11:51

Z moralnego pktu widzenia ma Pan oczywiście rację, ale tzw …
… zdrowy rozsadek mowi, ze ani logika ani analityka na nic się nie zda w obliczu upływającego czasu i przypadkowości losu. Niektóre rzeczy w przyrodzie same się …

~yale
2008-02-18 11:54

Agencie Mikke, twoja krytyka aferałów z PO straciła …
… właśnie rację bytu: !!! PIERWSZY MILION TRZEBA UKRAŚĆ !!! I!! BYLE DO PRZEDAWNIENIA !!!

~Jarek ogareK
2008-02-18 11:56

Przetargi w Polsce szczytem absurdu  (Gazeta Wyborcza, …
… pb/18.02.2008, godz. 07:20)  Rozstrzyganie przetargów w Polsce sięga absurdu. W dniu otwarcia ofert wysłannicy firm fotografują setki stron dokumentacji …

~greets
2008-02-18 12:09

Przetargi w Polsce szczytem absurdu  (Gazeta Wyborcza, …
… pb/18.02.2008, godz. 07:20)  Rozstrzyganie przetargów w Polsce sięga absurdu. W dniu otwarcia ofert wysłannicy firm fotografują setki stron dokumentacji …

~grts
2008-02-18 12:10

DOBRE REFORMY WILCZKA c.d. "W lutym 1989 peerelowski Sejm …
… przyjął ustawę „o niektórych warunkach konsolidacji gospodarki narodowej". Była ona podstawą prawną do masowego przejmowania przez tzw. spółki …

~"Michnikow…2008-02-18 12:28

Zdrowy rozsądek mówi, że w obliczu upływającego czasu i …
… przypadkowości nadal należy rozkraść to, co jeszcze państwowe – bo a nuż jakiś przypadkowy konkurent nas ubiegnie.  A potem? Byle do przedawnienia.

~Pierwszy Milion…2008-02-18 12:38

Zdrowy rozsądek mówi, że w obliczu upływającego czasu i …
… przypadkowości losu – natychmiast należy rozkraść to, co jeszcze państwowe – bo a nuż jakiś przypadkowy konkurent nas ubiegnie.  A potem? Byle do przedawnienia.

~Pierwszy Milion…2008-02-18 12:43

oczywiście mówiąc zły, chodziło mi o kwestie gospodarcze, …
… ekonomiczne, to był system niewydolny i nawet ropa by mu nie pomogła

~zzzz
2008-02-18 13:45

nie zgadzam się – przecież komunizm trwa w Korei Północnej …
… do dziś w ostrej wersji (i słabszej na Kube). Czy to znaczy, że ten system jest silny ? Przykład Korei wskazuje, że w ZSRR komunizm mógłby trwać jeszcze długo. …

~ilmet
2008-08-14 21:38

Eh, Curvinus dzisiej znowu plecie piąte przez dziesiąte… …
… Ciekawe czymu? Moze jego stara znów mu nie chciała dać…

~Pankracy
2008-02-18 00:54

JKM tu podaje swoje widzenie. Nie zawsze chadza na …
… bezdroża logiki (5 piw); Normalnie, to rozkład demokracji byłby nieco inny, bo skąd Partia Obłudy zdobyłaby 9% głupców ? 100% głosy podzielone między: 45% na …

~l00sik@op.pl
2008-02-18 09:38

Panie JKM! Pisze Pan tak: "odrabować b.komunistom ich …
… własność". Jaka ich wlasnosc??? Okradli nas, a Pan mowi, ze to jest ich wlasnosc? No niech Pan nie bedzie smieszny! Ciekawe rozumienie wlasnosci… Jezeli przyjdzie …

~KW
2008-02-18 10:46

Pankracy – to nie jest blog dla frustratów umotywowanych …
… endokrynologicznie.

~yale
2008-02-18 11:57

good job

~AW
2008-02-18 00:50

Zapraszam na blog mojego znajomego  http://tiny.pl/ljsn

~up
2008-02-18 01:01

konserwatywny-liberalizm to brzmi jak …
… kapitalistyczny-socjalizm; konserwatyści kierują się zasadą moralności jak mówi znany wieszcz: "Absolutna moralność: wszystko jest zakazane – Gabriel Laub" liberalizm to wolność – …

~chłopak na opak
2008-02-18 00:18

konserwatyzm w sprawach obyczajowych, społecznych, …
… ustrojowych, a liberalizm w kwestiach gospodarczych, wolności jednostki itd. zresztą polecam artykuł na ten temat na stronie UPR

~rat
2008-02-18 00:28

dlaczego państwo ma regulować kwestie obyczajowe? jakim …
… prawem? prawem czego?

~chłopak na opak
2008-02-18 00:30

UPR to brat bliźniak LPR / nie mają pomysłu na gospodarkę …
… to chcą ją oddać w ręce ludu – ale za to uczyć chcą naród co jest moralnie dobre

~chłopak na opak
2008-02-18 00:32

chłopcze, nie oddać w ręce ludu tylko w ręce prywatne. I …
… to jest właśnie pomysł na gospodarkę – wcale nie taki nowy a zatem dobrze sprawdzony

~kb
2008-02-18 06:42

a ja nie chcę żeby państwowe do którego dokładałem, …
… trafiło w ręce prywaciarza którego stać na wykupienie, uprzednio dając w kopercie odpowiednim ministrom plik banknotów Gdzie tu sprawiedliwość?

~chłopak na opak
2008-02-18 07:25

Przecież po reformach UPR byś do tego nie dokładał. …
… Łapówkę rzeczywiście można dać póki jest państwowe, ale jak już wszystko będzie prywatne to zapomnimy co to jest korupcja.

~conrad
2008-02-18 10:46

" … a ja nie chcę żeby państwowe do którego dokładałem …
… …". Jak nie chcesz prywatyzacji, to będziesz do państwowego dokładał na wieki wieków. Amen.

~HeS
2008-02-18 11:26

GDZIE został sprawdzony pomysł UPR na gospodarkę? Podaj …
… trzy przykłady gdzie ich program został wcielony w życie (lub chociaż 70%), skoro to taki dobrze sprawdzony pomysł.

~
2008-02-18 11:34

hong kong, singapur,australia, nowa zelandia… pisać dalej?

~cy-nick
2008-02-18 14:53

Ostatni rekord padł we Wrocławiu. Za most, który ma być …
… częścią autostradowej obwodnicy miasta, trzeba będzie zapłacić o 124 mln zł więcej. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad musiała odrzucić najbardziej …

~o 124 mln zł wi…2008-02-18 10:30

!!!!! o 124 mln zł więcej.

~o 124 mln zł wi…2008-02-18 10:31

Czyli Lewica jest tak samo mądra jak Prawica (+ – błąd …
… statystyczny)? Zaprawdę powiadam herezje!

~Rododendron
2008-02-18 00:05

Lewica jest mądra, ale jedyne rządy Prawicy jakie …
… widziałem to w Watykanie – gdzie panuje Teokracja / zresztą Watykan to chyba też jest państwem SOCJALISTYCZNYM

~chłopak na opak
2008-02-18 00:12

hehe, no w sumie tak. Może Platon miał rację…

~Rododendron
2008-02-18 00:44

Wniosek błędny… Poprawnie jest: wśród ludzi …
… inteligentnych przeważają poglądy liberalne, przy czym "lewoliberalne" (liberalizm demokratyczny UW) i "prawoliberalne" (liberalizm konserwatywny UPR) rozkładają się …

~JMP
2008-02-18 07:35

ludzie inteligentni nie wypowiadają się o swoich …
… poglądach; bowiem wtedy inni poprzez ich naśladownictwo podszywaliby się pod inteligentów; poza tym inteligentnych ludzi znajdzie się wszędzie bo o inteligencji nie …

~chłopak na opak
2008-02-18 07:51

E, takich co naśladują inteligentnych łatwo wyłapać, …
… wystarczy im postawić nowe zadanie, z jakim się jeszcze nie spotkali 🙂 Źle załapałeś kierunek łańcucha przyczynowo-skutkowego. Człowiek inteligentny umie sobie …

~JMP
2008-02-18 09:29

Ależ PO jest bardziej prorynkowa niż PD !!

~ka(3,14…)tali…2008-02-18 11:53

kto by głosował na PO ? 9% to inteligenci chyba bo w …
… Polsce ich dużo nie ma

~chłopak na opak
2008-02-18 00:08

raczej plebs. ktos naklamal ze elektorat po to …
… ynteligencja. nie, elektorat po to durny plebs nic wiecej.

~magnat
2008-02-18 00:20

większość obywateli to plebs, a plebs się nie zmienia;

~chłopak na opak
2008-02-18 00:23

Tak, ale gdyby waga głosu zależała od IQ to mielibyśmy …
… taki rozkład w parlamencie jak podał JKM.

~conrad
2008-02-18 10:49

Każda partia, która ostro się lansuje i uzyskuje poparcie …
… na poziomie 40% , musi nałapać szlamu.

~ka(3,14…)tali…2008-02-18 11:58

UPR ma takie samo założenie jak socjaliści – chcę …
… rewolucji, przewrotu – lewacy zawsze chcieli rewolucji a więc UPR jest lewicowe

~chłopak na opak
2008-02-18 00:09

Nie odróżniasz rewolucji od kontrrewolucji. UPR chce …
… przywrócić stan normalności sprzed rewolucji – tej właśnie lewicowej. Więc są prawicą.

~The Wizard
2008-02-18 00:49

jak zwał tak zwał skutek ten sam – wymiana świń przy korycie

~chłopak na opak
2008-02-18 07:27

poza tym dla mnie normalnością jest ustrój demokracji w …
… której panuje socjalizm – w innym ustroju nie umiałbym się odnaleźć, mało tego gdyby wprowadzić monarchię to pytam? dlaczego jeden ma być monarchą a drugi już …

~chłopak na opak
2008-02-18 07:31

Hehe, gdzie? Świete Cesarstwo Rzymskie – słaby monarcha, …
… sto walut, wolne miasta itp. Poczytaj, poczytaj. Monarchia przed i po Lutrze to dwie różne rzeczy.

~jac
2008-02-18 08:43

przed Lutrem byli cesarze rzymscy z chorobami …
… psychicznymi, po lutrze byli Hitlerzy z chorobami psychicznymi; sam Luter cierpiał psychicznie i był antysemitą – dlaczego antysemici mają wyznaczać jakieś przełomowe …

~chłopak na opak
2008-02-18 09:44

Hitler został wybrany demokratycznie.

~conrad
2008-02-18 10:51

u nas Polacy są manipulowani wszystkim – mądrość to nie …
… jest posiadanie wiedzy; tylko umiejętność rozróżniania dobra od zła – idioty od głupca – kłamcy od tego który mówi prawdę; osoba mądra BOJKOTUJE WYBORY – a osoba …

~chłopak na opak
2008-02-18 00:14

Zasiedzenie nieruchomości w Polsce to jest właśnie 20 lat …
… w dobrej i 30 w złej wierze, a nie 10 i 20, czyli wymiana pokoleń jednak.  I pytanie: Skoro prawo jest takie nienaruszalne, to jak pan wyobraża sobie przewrót …

~DanielPiesto
2008-02-18 00:16

Marksizm, Leninizm, Stalinizm i Korwinizm!!! Korwin chce …
… robić przewrót jak komuniści! To lewak jestem pewien – ma takie wąsiki jak dyktator!

~Chłopak na opak
2008-02-18 00:20

Lewak będacy za monarchią dziedziczną, religią i prywatną …
… własnością? Możliwe, ale tylko w kontekście tego,że nie protestuje przeciwko bankowi centralnemu i "wolnemu handlowi" – dwóm postulatom Marksa.

~jac
2008-02-18 08:47

właśnie !! art. 172 KC

~jul (UPioRek)
2008-02-18 00:25

… a ponadto Państwo może być posiadaczem nieruchomości i …
… w konsekwencji stać się jej właścicielem wskutek zasiedzenia, tak jak np. jest właścicielem czołgu (arg. z art. 172 kodeksu cywilnego). P.S. Argument JKM w …

~Zentrix
2008-02-18 11:00

http://tiny.pl/lpv3 – "amerykanie uważają Murzynów za małpy"

~http://tiny.pl/…2008-02-18 00:19

Czyli połowa inteligentnych ludzi głosuje na PD. …
… Inteligentni inaczej?

~Inteligeniusz?
2008-02-18 00:22

Inteligencja nie jest miarą człowieka; bo o czym decyduje …
… to czy ktoś jest inteligentny a ktoś nie? Inteligencja to jedynie zdolność przetwarzania i analizowania danych; wyciąganie pewnych wniosków. Głosując na partie …

~chłopak na opak
2008-02-18 07:59

Ma Pan racje, że własność to rzecz święta. Jednakże, jeśli …
… obecnemu właścicielowi udowodni się, że poprzedniego właściciela zamordował dla tej korzyści, to powinno mu się nie tylko ją odebrać (przez co i jego …

~Doktor Traktor
2008-02-18 00:27

jestem pewien że lewica dla samej zasady, nawet gdyby …
… miała monopol na władzę, nieustannie dążyłaby do rewolucji w której to klasy społeczne na zmianę są uciskane jak w diabelskim młynie

~chłopak na opak
2008-02-18 00:35

Dlaczego Pan pisze D***KRACJA? ZAMIAST DEMO DEMO …
… DEMOKRACJA?!  Już 11-ty raz zadaję to pytanie…

~Blade Runner Ru…2008-02-18 00:36

Cytat: "I będę bronił obecnych właścicieli nie dlatego, że …
… jestem wrogiem Żydów czy Niemców – lecz w imię Zasady." Żydzi i Niemcy mają inne zasady – i nasze są nieznaczące w obecnej sytuacji politycznej gdzie …

~chłopak na opak
2008-02-18 00:39

"…idiota głosuje na idiotę, a mądry na mądrego. I takie …
… są skutki." (w kontekscie że ogromna większość to idioci), dokładnie tak!, nic dodać nic ująć, tylko jak idiotę przekonać by nie głosował, albo jeszcze lepiej – …

~chru
2008-02-18 00:49

a skąd wiesz, do której grupy ty się zaliczasz?

~
2008-02-18 00:56

trzeba udawać głupiego, a po wyborach stać się mądrym

~chłopak na opak
2008-02-18 07:32

termin 'idiota’ jest terminem medycznym wywodzącym się z …
… psychiatrii dlaczego nazywasz kogoś idiotą?

~chłopak na opak
2008-02-18 08:02

nie chodzi o to kurza twarz by głosować na ludzi z takim …
… czy innym ilorazem inteligencji, ale o takich którzy reprezentują tylko i wyłącznie mój interes – co jeżeli będą startowały dwie partie: ja jestem inwalidą na …

~chłopak na opak
2008-02-18 08:09

Mamy juz 20(w dobrej) i 30 lat(w złej wierze) terminy …
… zasiedzenia nieruchomości:) Pociesze Pana ale kodeks cywilny juz przewiduje to co pan postuluje:) Natomiast zasiedzenie rzeczy ruchomej nastepuje po uplywie lat 3! …

~Tam91
2008-02-18 00:52

Tak jest panie Januszu. Jaki Lud taka Władza, w demokracji …
… oczywiście … I dlaczego ja to wiem skoro nie jestem zbyt inteligentnym człowiekiem ? Dlaczego starsi ludzie się denerwują że jest tak źle ? A miało być tak …

~__Josek
2008-02-18 00:56

Kwestia przedawnienia jest moim zdaniem bardzo …
… skomplikowana. Bo niby dlaczego były właściciel, nie może sie po kilkudziesięciu latach ubiegać o zwrot majątku, który musiał opuścić np. na skutek zawirowań wojennych ??? …

~cy-nick
2008-02-18 00:59

Panie Januszu, czy niepodległość Kosowa może przynieść …
… niepokoje w różnych częściach Europy i Świata, tak jak twierdzi m.in. Rosja (moim zdaniem słusznie) ? Czy dzisiejszy precedens oznacza, że niedługo może zagotować …

~tockar
2008-02-18 01:04

Odniosę się do Pańskiego Post Scriptum. To nie jest tak, …
… że idiota głosuje na idiotę. IDIOTA ZAGŁOSUJE NA TEGO KTO MU BARDZIEJ TRAFI DO GUSTU I BĘDZIE POTRAFIŁ SPRAWNIEJ GO ZMANIPULOWAĆ! Skoro UPR to partia ludzi …

~Wrocławianin
2008-02-18 01:11

Bo BARDZO inteligentni pilnują, abu o UPR była cisza w …
… mediach, nawet żle o UPR nie mówią…

~aga
2008-02-18 09:35

Na marginesie wyborów BLOG 2007: "Orwell przewraca się w …
… grobie": http://video.google.pl/videoplay?docid=-3933870709331196363 …momentami naiwne, ale warto.

~elektrycerz
2008-02-18 01:12

manipulacja w tvn24! …

~romekatomek
2008-02-18 01:20

Panie Januszu, ale Pan przywalil z tymi terminami! …
… Nieruchomosc jest 20 i 30 lat (172KC), ruchomosc 1 i 2 lata (187KC).

~Prawnik
2008-02-18 01:37

Bolszewicy na mszy

~Paweł K
2008-02-18 02:22

To o tych wlasnosciach to moze ma sens, ale dlaczego …
… oddawac za darmo? To znaczy, ze te cwaniaki czekaly 60 lat ,az Panstwo Polskie odbuduje im domy a potem zaplaci za 60 letnia eksploatacje  a potem za niewielkie …

~StrusUSA
2008-02-18 03:55

Pisząc o przedawnieniu do postu "Coś ważnego przy …
… niedzieli" (komentarz chyba 41.) miałem na myśli przedawnienie czynów karalnych – czyli w prawie karnym, nie cywilnym – skrót myślowy, który wypaczył moj myśl. Zatem w …

~Mistah Kurtz
2008-02-18 05:37

Jeśli ktoś ukradł ziemię 20, czy 30 lat temu, to sie …
… zasiedział i za kradzież nie odpowiada. Podobnie jest z innymi przestepstwami. Po co zatem ścigać agentów SB z lat 60-tych i 70-tych. Nawet jak robili rzeczy …

~Stan
2008-02-18 06:02

Oj, kręcisz Pan, Panie Januszu! Nie chodzi o to, że …
… bolszewicy to "żli ludzie byli", ale o to, że ukradli. Co do przedawnienia to ma Pan rację, ale oni w momencie jak kradli to sobie też i prawo pod siebie ustalali. …

~Górnoślązak
2008-02-18 06:09

JE abp. Dziwisz opowiedział się przeciw strajkom …
… nauczycieli i lekarzy. Dotychczas hierarchowie opowiadali się za "słusznymi protestami pracowników" więc postęp jest. Kiedy biskupi w końcu przeczytają ewangeliczną …

~Bacz
2008-02-18 06:45

Terminy zasiedzenia się rzeczywiście zmieniały. Od około …
… chyba juz dziesięciu lat wynoszą 20 i 30 lat w zalezności od dobrej czy złej wiary. Skarb Państwa też może zasiedzieć.

~
2008-02-18 07:26

To chyba przesada nazywac kazdego kto ma poglady inne od …
… Szanownego Pana komunista ( bolszewikiem) Namacil Pan w glowie mlodziezy o wysokim IQ , ktora teraz uwaza w Polsce rzedza sami komunisci. To mnie osobiscie jako …

~nemo
2008-02-18 07:44

Witam panie Januszu. Czy mógłby pan napisać mój kod i nr …
… sms w notatce u siebie? Wiem, że pan już to robił, a mi brakuje, bardzo mało… Chciałbym pana zobaczyć na gali tzw. nie poznac, bo bym nie mógł, nie dorastam …

~szkielo
2008-02-18 07:49

Witam panie Januszu. Czy mógłby pan napisać mój kod i nr …
… sms w notatce u siebie? Wiem, że pan już to robił, a mi brakuje, bardzo mało… Chciałbym pana zobaczyć na gali tzw. nie poznac, bo bym nie mógł, nie dorastam …

~szkielo
2008-02-18 07:49

Opatrzność jednak czuwa nad Polską i dlatego dobrze się …
… dzieke,że nie ma Pan możliwości stanowić prawa i wprowadzać je w życie.

~luz
2008-02-18 08:17

A jezeli faktycznie w umowie z Eureko bylo napisane, ze …
… wszelkie sporne kwestie rozstrzygane sa przez polskie sady to co? Czy postanowienie arbitrazu jest wazne? Lub tez sadu z Szwajcarji czy Hong-Kongu

stachuc@wp.pl
2008-02-18 08:22

U.P. R-DLIWI 41% SZOK

~AZA
2008-02-18 08:31

Na tym przeciez polega problem, ze ludzie uwazaja, ze …
… majatek jaki posiadaja dzis dawni komunisci zagrabili w wyniku przestepstwa.

stachuc@wp.pl
2008-02-18 08:38

Eureko przy OFE to drobiazg. Ministrowie AWS-UW powinni …
… juz dawno trafic do sadu. Paranoja jest taka, ze sciga sie za zlamanego laptopa a IDIOTOW ktorzy sprzedawali wlasnosc oraz ludzi (OFE) za bezcen nikt o nic nie …

~zet
2008-02-18 08:45

wał na wale wałem popędza, taka na Unia nasza nedzna …
… http://l.interia.pl/cmd

~Albo_Albo
2008-02-18 09:20

"W każdym jednak znanym mi systemie prawnym istnieje …
… instytucja przedawnienia" – usmialem sie przednio. To znaczy, ze Pan uznaje obecne systemy prawne za DOBRE? "Bo oto kupuje dom, a po 20 latach przychodzi boczkiem …

~Mikeon
2008-02-18 09:43

Tak,nikt by chyba nie chciał,żeby tak było jak u nich …
… było. http://tiny.pl/lp39

~uni
2008-02-18 09:45

Pnie Januszu w miesięczniku "logo" w numerze 2gim 2008, w …
… temacie 13 najwiekszych nieszczęść, jest Pan pokazany jako osoba z "niechlujnym wąsem" . Chyba powinien Pan faktycznie go skrucić.

~sajan
2008-02-18 09:48

"Skoro liczy się LICZBA" to trzeba to wykorzystać. Nieco …
… populizmu, niestety, jak trzeba to trzeba. Za bardzo pan, panie  Januszu, komediowo i dosadnie wyśmiewa się z głupoty wyborców. Nie można im pokazywać, że są …

~Kazuya
2008-02-18 09:52

Zdecydowanie przecenia Pan inteligencję. Najważniejsza …
… jest tzw.  MĄDROŚĆ ! Można być bardzo inteligentnym i jednocześnie bardzo głupim , jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Człowiek o niskiej inteligencji wcale nie …

~lbodek
2008-02-18 09:57

Nie do końca. W polskim języku ocena zdolności umysłowych …
… człowieka idzie w parze z oceną moralną. Mądry, to ktoś kto oprócz inteligencji posiada także przymioty moralne. "Inteligencja" to  neutralne określenie, a …

~HeS
2008-02-18 15:36

W Polsce wystarczy instynkt samozachowawczy.Przetrwanie do …
… następnych wyborów.

~uni
2008-02-18 10:06

Dlatego glosowac nalezy podatkiem – podatkiem, a nie …
… butami. Wypelniam co roku zeznanie podatkowe (bo musze), zakreslam znak przy odpowiednich nazwiskach i listach i czesc. A jak nie chce glosowac, to nie zakreslam – …

~demokracjadwakr…2008-02-18 10:31

Proszę o komentarz w sprawie stron zamieszczanych w sieci …
… freenet. P. Michalkiewicz juz przeniosl swoja witryne do tej oazy wolnosci. Oto adres: …

~Jdzz
2008-02-18 10:37

SPRZECIW wobec niepodległego Kosowa!

~hanys
2008-02-18 10:39

Czyżby "Europa" wspierała Kosowo chcąc powiększyć swoje …
… wpływy aż na odległy wschód? Ciekawe kiedy UE zaproponuje członkostwo Kosowu (Kosowie?)

~Noqa
2008-02-18 10:54

Panie Januszu: pomijając chęć odebrania majątków byłym …
… aparatczykom jako kontrowersyjną chciałbym podyskutować o zasadach. Otóż niech pan wreszcie przyjmie do wiadomości, że  zasady są po to aby komuś służyły. Jeżeli …

~jan
2008-02-18 11:00

PANIE JANUSZU O KOSOWIE PROSIMY !!!!!!!

~KOSOWO KOSOWO
2008-02-18 11:24

Ja w obronie praw rodzicow. Czy jak dziecko uderzy rodzica …
… to mozna je oskarzyc przed sadem? No bo nie mozna go uderzyc to co mamy zrobic?

~Ciekawy
2008-02-18 11:37

!!!!   Blog Roku 2007  !!!! Wygrał Pan bodajże cały …
… konkurs! Nie ma … Blog Roku 2007!  Wygrał Pan bodajże cały konkurs! Nie ma drugiego bloga z taką ilością głosów. Ale czy to zaszczyt? Proszę spojrzeć z kim Pan …

~małolata
2008-02-18 11:47

Panie Januszu dzisiaj "kompletny brak logiki". 1. Gdzie …
… ktoś napisał że chce odbierać "złym ludziom"? 2. Jeśli ktoś coś ukradł i natychmiast się tego pozbył (sprzedał) a nabywca nabył w dobrej wierze, to oczywiście nie …

~HeS
2008-02-18 11:50

Człowieku!(to do JKM!) jakie Ty głupoty wypisujesz, sam …
… nie wierzysz w to co piszesz…  Prawo to w Polsce jest dla biednych Polaków. Żydzi i Niemcy odbierają co ich i nie ich z nawiązką… a ile jeszcze wycisną z tego …

~mariar
2008-02-18 11:57

Popieram JKM

~Gubek
2008-02-18 11:58

Panie Januszu, napisał pan (Za "komuny" przedawnienie …
… skrócono (moim zdaniem zanadto!) do 10 lat – i do 20 (jeśli nabycie nieruchomości nastąpiło "w złej wierze" – czyli ukradł lub wiedział, że kupuje kradzione). …

~szokoloko
2008-02-18 13:18

W takim razie co z reprywatyzacją głoszoną jeszcze parę …
… lat temu przez UPR? Przecież minęło ponad 50 lat od powojennych nacjonalizacji.

~don Marco
2008-02-18 15:19

No nie! Państwo ma wypłacać odszkodowania!Panie …
… Mikke!Zczego.Państwo powinno oddać w naturze wszystko.A potem…no właśnie co potem? Ale dlaczego z pieniędzy np.20-latka.Czy to są zasady? A w kradzionym jakiś …

~baltazar
2008-02-18 15:49

JKM odkrył przełbice…to taki sam mośiek jak Michnik czy …
… Urban tylko dla odciągniecia elektoratu i osłabienia Polaków wobec Żydów  został oddelegowany przez Michnikowszczyzne aby robic za liberała i przeciwnika …

~Andrzej
2008-02-18 16:00

No tak, Panie Januszu- ale bolszewicy weszli i rozwalili …
… wszystkie zasady- a okresy przedawnienia (jakie by nie biegły) perzekreciły sie ze dwa razy. Nie było wiec do kogo zglaszac pretenscji. Biorac wiec pod uwage ten …

~timo
2008-02-18 16:56

Państwo może natomiast ofiarom niesprawiedliwości (np. …
… komunistycznych konfiskat) wypłacić odszkodowania. "Państwo" – czyli podatnicy? A więc ja także? A z jakiej racji ja mam płacić jakieś "odszkodowania" – skoro nie …

~Ciekawy
2008-02-18 18:58

Sam Pan przyznał, że przedawnienie podlega manipulacji …
… (skrócenie czasu trwania przez komunistów) co tylko dowodzi, że służy ono zachowaniom patologicznym. A przykład z 200 leciem to manipulacja – bo możemy się cofnąć …

~An
2008-02-18 19:18

Nie musi Pan proponować wydłużenia terminów zasiedzenia – …
… prawo zgodne z  Pana wnioskiem obowiazuje już od 1990 r. 🙂

~apl.sąd.
2008-02-18 20:01

Panie Januszu. Dlaczego uparcie używa Pan słowa …
… przedawnienie w kontekście nabycia nieruchomości, którą posiada się w dobrej wierze lub złej przez określony czas. Przecież termin określający ten sposób nabycia to …

~prawnik77
2008-02-18 21:00

Nie jak jest zły to mu odebrać, tylko jak ukradł. …
… Państwowe to nie niczyje, ale wspólne. To dorobek wspólny przeszłych pokoleń i nikt nie może sobie sam przywłaszczać. A jak do tego wykorzystuje posiadaną władzę, to …

~orinoko
2008-02-18 21:02

Jeśli w wyborach liczyłaby się inteligencja, a Lewica …
… uzyskałaby wynik 40% – czyli głosowaliby na nią inteligentni, a socjalistów dzielimy na cwaniaków i idiotów, przy czym idiotów nie uznajemy za inteligentów, to …

~Azarien
2008-02-18 22:07

TO SIE NAZYWA POMIESZANIE Z POPLATANIEM. ZASIEDZENIE NIE …
… DOTYCZY BEZPOSREDNIO KUPNA NIERUCHOMOSCI. JEZELI KTOS KUPIL NIERUCHOMOSC TO NIE JEST „ POSIADACZEM NIE BEDACYM JEJ WLASCICIELEM” TYLKO JEST …

~optymista
2008-02-18 22:34

Panie Korwin, może i słuszność w tym co pan pisze jakowaś …
… jest, ale w życiu jest tak, że racje tę Polityczna  i Realną maja ci, którzy potrafia te racje wyperswadować swoim suchaczom/wyborcom – panu to sie niestety nie …

~zbiger
2008-02-19 20:50

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758