24042018Nowości:
   |    Rejestracja

Jak poprawić widoczność firmy w internecie?


Witryna internetowa jest najpopularniejszym sposobem dotarcia do nowych klientów. Pozwala zwiększyć rozpoznawalność marki, a także buduje zaufanie do oferowanych usług. Niestety, niezwykle trudne jest znalezienie niszy, w której będzie operowało niewiele przedsiębiorstw. Coraz ważniejsze staje się odpowiednie pozycjonowanie witryny w popularnych wyszukiwarkach.


Dostęp do Internetu staje się dobrem globalnym, przez co zarejestrowanie własnej domeny zaczyna być coraz bardziej opłacalne. Rozwinięcie kampanii reklamowej w Internecie pozwala skutecznie pozyskać nowych klientów. Z tego powodu ważne jest odpowiednie wypozycjonowanie strony względem konkurencji działającej w branży. Tego typu usługi świadczą firmy zajmujące się SEO. Stosując odpowiednie techniki, są w stanie wywindować pozycję witryny w wynikach wyszukiwania takich stron, jak Google.

Widoczność witryny w wyszukiwarce

Umieszczenie witryny na serwerze firmy hostingowej nie gwarantuje jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Najpopularniejsza wyszukiwarka stron internetowych, Google, stosuje szereg reguł które uniemożliwiają pojawienie się danej strony lub drastycznie obniżają jej pozycję. Zastosowanie praktyk określanych jako black hat SEO powoduje właśnie takie zachowanie ze strony firmy Google. Do zakazanych działań należą między innymi: kupowanie linków zwrotnych, niska jakość wpisów (w tym odnośniki do spamu), a także korzystanie z systemów wymiany linków (SWL). Na widoczność witryny ma więc także wpływ jakość oferowanej treści. Nie powinno się w publikowanych tekstach zbyt często zakotwiczać linków – wysoka częstotliwość ich występowania nie jest naturalna. Warto także unikać rozprzestrzeniania treści typu spam. Pozytywny wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania ma natomiast jakość linków, które prowadzą do witryny firmy ze stron innych firm.

Social media a wizerunek marki w Internecie

Rzeszę odbiorców posiadają social media. Przemyślane prowadzenie profilu na najpopularniejszych z nich przynosi wymierne korzyści. Wielu klientów może dowiedzieć się o istnieniu firmy przez sieć znajomych profili. Odpowiednie zarządzanie profilem to przede wszystkim budowanie grupy odbiorców, akcje propagujące działalność firmy oraz zwiększanie przywiązania do marki. Skutecznie działa pobudzanie fanów do działania na rzecz prowadzonego profilu. Nie powinno się także zapominać o odpisywaniu na pojawiające się wpisy – każda osoba odwiedzająca fanpage może stać się klientem, a im większy ruch zostanie wygenerowany, tym lepiej.

Zobacz także: Czym są domeny międzynarodowe

Napisane przez:

Kontakt: kampanieonline

 

Podziel się z innymi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

 

316416