18072018Nowości:
   |    Rejestracja

3obieg to nasz powrót… do źródeł


Jaką rolę powinny pełnić media? Głównego komentatora politycznego? – byc może. Partyjnej tuby propagandowej? – na pewno nie. A może po prostu powinny zdobywać i dostarczać informację oraz prowadzić publiczną dyskusję o sprawach ważnych? Gdy przez 3 miesiące prowadziliśmy pracę nad uruchomieniem 3obiegu mocno się zastanawialiśmy czym ma być nasz portal. I wyszło, że tym czym powinny być w normalnych warunkach normalne media. Rzetelnym miejscem, gdzie dyskutujemy na wszelkie tematy i dostarczamy ludziom informacji, ale redakcja nie zajmuje się wspieraniem żadnej partii politycznej. Co najwyżej daje więcej miejsca tym środowiskom, które zostały wypchniętę na margines z lewacko-leminżych mediów 1 obiegu i propisowskich (niezależnych od tych pierwszych) mediów 2 obiegu. Wracamy zatem do źródeł, do okropnych dawnych czasów, gdy wszystko było normalnie…


Być może już dziś nikogo nie szokuje i na nikim nie robi wrażenia, że były Polski Premier Leszek Miller oraz jeden z najbardziej wpływowych polityków Andrzej Rozynek biorą pieniądze od służb wywiadu rosyjskiego, publikując w prowadzonym przez służby Putina periodyku propagandowym – o czym pisze dziś Paweł Pietkun. Co, każdy się spodziewał? Nic takiego? Wszak lewica zawsze była na pasku Moskwy? Nie zawsze. Zapomnieliśmy już co jest normalne, a co niewyobrażalnym skadalem. Co normą, a co oszustwem, zdradą, kłamstwem, kradzieżą czy wręcz zabóstwem. Nawet sektor finansowy jest oparty dziś na elementarnym łgarstwie – o czym pisze Freedom w tekście o „Kreacji pieniądza przez kredyt” – do którego wszyscy się przyzwyczailiśmy. To samo ze zdrowiem. Jeśli przyjrzymy się potężnemu lobby firm farmaceutycznych, lub choćby tych zarzucajacych nas cudownymi specyfikami do czyszczenia zębów, to zorientujemy się, że już kompletnie nie wiemy, co jest prawdą co manipulacją, gdzie góra, gdzie dół i niedługo narobimy sobie na suficie nad łóżkiem. Stąd polecam artykuł „zabójcza profilaktyka” – zwłaszcza, że pisany (co mogę zdradzić) przez osobę będącą w służbie zdrowia od ponad 20 lat. Podobnie dzieje się w kwestiach bezpieczeństwa państwa – krótki acz dosadny komentarz dnia Romualda Szeremietiewa, nie mówiąc już o samym środowisku dziennikarskim, w którym nawet uchodzi angażować się jak red. Igor Janke w projekt będący prawdopodobnie plagiatem – do przeczytania tekst JAdaXa. Wszystko na głowie.

Jak potem sie dziwić, że PKP podstawia Niemcom pociąg „Wawel” po czym wiezie ich do…. Wrocławia?

W tych okolicznościach wcale się nie zdziwię, że jako medium stawiające na misję, która kiedyś była czymś normalnym, będziemy niedługo dziko atakowani i szczypani. Kto wie, może normalność jest juz tak nienormalna, że na zawsze zostaniemy w trzecim obiegu – czego ani Państwu, ani sobie nie życzę.

Napisane przez:

Kontakt: kontakt@anuluj-mandat.pl

Tomasz Parol - Redaktor Naczelny Trzeciego Obiegu, bloger Łażący Łazarz, prawnik antykorporacyjny, zawodowy negocjator, miłośnik piwa z przyjaciółmi, członek MENSA od 1992 r. Jeśli mój tekst Ci się podoba, lub jakiś inny z tego portalu to go WYKOP albo polub na facebooku. Jeśli chcesz zostać dziennikarzem obywatelskim z legitymacją prasową napisz do nas: redakcja@3obieg.pl

 

Podziel się z innymi

Polecane artykuły

komentarzy 65 dla artykułu "3obieg to nasz powrót… do źródeł"

  1. korwinista napisał(a):

    „Wracamy zatem do źródeł, do okropnych dawnych czasów, gdy wszystko było normalnie…”

    Obyście w tym wytrwali 😀 Bez cenzury prewencyjnej i obyczajowej.

    Właśnie wpadły mi w oko tagi po prawej stronie! Heretycy extra wyeksponowani. Nie tego oczekuję na portalu informacyjnym.

  2. cyborg napisał(a):

    Jak test kontaktu – to test kontaktu !
    Dwa pytania :
    – portal nie będzie antyPiS’owski ?
    – Otrzymamy autoryzowane wyjaśnienie sytuacji nE/3o ?

  3. KrzysztofzoO napisał(a):

    Szybko, następują zmiany.
    Ponoć co nagle to po … zobaczymy.

  4. chabor napisał(a):

    Miło Was widzieć szkoda że nie w komplecie, brak całej Redakcji która jak rozumiem przez ostatnie trzy miesiące pracowała w pocie czoła na ten dzień powrotu i na starcie jakiś zgrzyt ??? czy może z przemęczenia już urlopik?

  5. Andrzej Slonawski Andrzej Slonawski napisał(a):

    cyborg – „portal nie będzie antyPiS’owski ?” – nie, ale na pewno anty systemowy
    „Otrzymamy autoryzowane wyjaśnienie sytuacji nE/3o?” – tak, najszybciej jak to tylko
    możliwe.

  6. trybeus napisał(a):

    korwinista
    29 kwietnia 2013 o 08:22

    …tak zgadza się tagi super ..mam wrażenie, że prz logowaniu skoczy na mnie Lew Keren tzn kot

  7. trybeus napisał(a):

    chabor
    29 kwietnia 2013 o 08:38

    …spokojnie, to dopiero Kurnikowe Preludium …najlepsze przed nami…:)))

  8. chabor napisał(a):

    trybeus
    …..spokojnie jak na wojnie….

  9. Ultima Thule (in a guest appearance) Ultima Thule (in a guest appearance) napisał(a):

    Jeżeli chodzi o wspomniany artykuł Freedom’a o „kreacji pieniądza”, to nie chwalmy dnia przed zachodem Słońca …

    Artykuł poddałem ostrej krytyce i warto się z moimi tekstami zapoznać, gdyż wyjaśniają one całe nieporozumienie, w którym tkwi większość ludzi nie rozumiejąca, że banki komercyjne NIE KREUJĄ ŻADNYCH PIENIĘDZY !!!!!

  10. korwinista napisał(a):

    Kurnik… Kurnik… Kurnik….

    ;D

  11. kowal napisał(a):

    Ja trochę o pierwszym wrażeniu .
    Szata graficzna- wygląd TRAGICZNY ,rzucający się w oczy niebieski kolorek jak na fladze Izraela , promocja pejzbuka ,wywalić to z widoku bo wkurwia normalnego człowieka .
    Obrazki rozmyte ,zniekształcone . No śmiech po prostu , 3 miesiące i wystartować tak amatorsko ?
    na razie minus ode mnie ,zobaczymy dalej .

  12. BGnatowski napisał(a):

    Z normalnością jest jak z wolnością – wszyscy o tym dyskutują ale nikt naprawdę nie wie co należy rozumieć poprzez te określenia. Prawda i uczciwość daje się jednak dokładnie zdefiniować.
    Zobaczymy jak to będzie wyglądało. Niezależność jest pojęciem również trudnym do określenia w sposób jednoznaczny.
    Gratuluję jednak udanego startu 3obiegowi i życzę powodzenia w docieraniu do prawdy. Życzę też woli wytrwania w dziennikarskiej rzetelności (uczciwości) .
    W końcu świat nie jest czarno – biały …
    Ładnie wygląda ten portal i jest przejrzysty a to jest ważne .
    W temacie wolności i normalności polecam zwrócić uwagę na wydarzenia mające dziś miejsce w USA – tam wcale nie chodzi o głównie UFO….
    Link : http://www.citizenhearing.org/

  13. kowal napisał(a):

    Widzę ,że domena nowyekran.pl wróciła do Łazarza .Będzie coś o tym napisane ?

    Jak tam zapowiadane sprawy sądowe przeciw Oparze ?

  14. Maciej Ka napisał(a):

    Nagle osoby „skowyczące” na NE zaczęły pojawiać się na rozprawach sądowych poszkodowanych, ale nie wyglądają na wsparcie a na zainteresowanych wykupowaniem? nieruchomości zlicytowanych przez sądy?

    3obieg to według pewnych osób pułapka.

  15. zbigniew1108 zbigniew1108 napisał(a):

    Portal jest dla nas . blogerów, darem .I za to dziekujemy Tym , co się trudzili…

    Że coś moze być lepsze , pięlniejsze …oczywiście , ale trzeba być wdzięcznym za to , że jest dobre , ładne.

    Początek drogi , to nie cała droga . Forma napewno będzie modyfikowana zgodnie z wrażliwością i mozliwościami Redakcji.

    Pamiętam , ze często pojawiały się wpisy , że największą atrakcją są atrakcyjne blogi
    i komentarze .I na tym warto skoncentrować maksimum wysiłku.

    Jeżeli 3obieg będzie ani pro ani anty popisowski , to z resztą blogerzy sobie poradzą .

    Powodzenia dla Redakcji i Rodzinki Blogierskiej w nowym statku na internetowym oceanie.
    Żeglujmy do Prawdy.

  16. kowal napisał(a):

    Mam jeszcze jedno pytanie . Nie wątpię ,że obecne ,,problemy” NE to wasza sprawka , ale mnie interesuje jedno CZY ZABEZPIECZYLIŚCIE materiały Jacka Rossakiewicza , Nikandera , i autorów piszących o ,,katastrofie Smoleńskiej ” ?

    Bo jeśli te materiały znikną z netu , to będzie to jawna dywersja i wyrządzenie wielkiej szkody dla prawdy i wiedzy .

    Mam gdzieś NE ,ale pewne treści tam zamieszczone to była bezcenna wartość .

  17. Tomasz Parol Tomasz Parol napisał(a):

    Tagi są wynikiem najczęściej pisanych tagów w postach. Widać heretycy umieją zadwać o swój PR. To automat. Tagujcie posty dobrze 🙂

  18. Tomasz Parol Tomasz Parol napisał(a):

    Kowal
    pierwsza sprawa już 7 Maja

  19. Tomasz Parol Tomasz Parol napisał(a):

    Trochę o nawigacji portalu (który penie nigdy nie będzie się wszystkim podobał i tak ma być)

    Polecam wchodzić w zakładkę NOWE i komentować przychodzące tam z automatu artykuły. Te najczęściej komentowane będą widoczne od razu na Stronie Głównej w odkrytej zakładce LUbiane (też lewa strona).
    Na samej górze strony przewijają się nowości polecane przez Redakcję. Zaglądajcie.

    Tak jak napisałem, im lepiej tagowane artykuły tym łatwiejsze będą do znalezienia, Korzystajcie z tagów.

    Zaglądajcie też do kategorii w menu, bo nie będziemy rozbudowywać bez przesady Strony Głównej i wciskać w nią na siłę wszystkich autorów. Wiele bardzo wartosciowych i tematycznych artykułów będzie więc dostępne tylko w podstronach kategorii.

    Newsy znajdziecie w kategorii News

    Natomiast Wiedza to szeroko pojmowana nauka, od historii do fizyki kwantowej.

    Facebook i Twitter to dziś podstawa komunikacji w sieci (czy sie komuś to podoba czy nie) dlatego będziemy pokazywać co sie dzieje na naszych stronach.

    Dlatego też korzystajcie z lajków, wykopów i innych wtyczek pod artykułami, które chcecie promować.

    Aha, o sprawie domeny napisze w tym tygodniu… ale nie dziś

  20. kowal napisał(a):

    Ad zbigniew1108 radzę nie zapominać ,że 3obieg to inicjatywa biznesowa ulokowana w pewnej medialnej niszy ,i nie należy na samym starcie się oszukiwać .

    Według mnie powtarzany jest ten sam błąd na początku co na NE ,czyli brak jest znaczącego udziału własnościowego przyszłych autorów ,ale liczy się na ich pracę i proponowane treści a zyski dla T.Parola i spółki .

    Na NE rzucono płatne udziały dając jakieś 5% .ŚMIECH 🙂
    Rozumiem ,że na NE Opara liczył na promocję swojej osoby i interesów .

    Na co liczy T.Parol poza pieniędzmi ,jeszcze nie wiem ,są pewne deklaracje ,ale gdzie ich nie ma ?

  21. zbigniew1108 zbigniew1108 napisał(a):

    kowal o 10.38 „…brak jest znaczącego udziału własnościowego przyszłych autorów ..”

    A czy jest potrzebny, aby pisać ?
    Proszę mnie wyprowadzić z błędu , jeżeli się mylę , że na onecie , gazecie, salonie, wirtualnej polsce itd. blogerzy nie mają udziałów we własności portali.

  22. koko napisał(a):

    Już nie wiem co się dzieje z nowy ekran. Już nie che mi się zagłębiać. Przeniosłem się na niewygodne info. Nie ma tu po co zaglądać.

  23. Jan23 napisał(a):

    Alleluja i do przodu i lej pełoPOlszewika !!!

  24. złodziej z PO napisał(a):

    Panie Tomaszu… Pan najwyraźniej jak niewierny Tomasz a może nawet jak judasz obraca się na wszelkie sposoby by twarzy nie okazać…. w dzisiejszych czasach nie toleruje się ludzi letnich…. Obyś był zimny albo gorący… Pan tak widzę deklaruje i diabłu świecę i Bogu ogarek czyli też na odwrót… Nic nie wróży tego by Pan z tego trzeciego obiegu mógł awansować… Pomyśleć tylko że tyle nadziei wiązałem z waszym przedsięwzięciem… i pom prezeczytaniu pańskiej deklaracji doznałem szoku…. trzeba będzie chyba samemu stworzyć jakiś pierwszy obieg bo tacy jak Pan tę Ojczyznę dobiją mącąc w mózgach Polaków więcej niż TVN… Przykro. Bardzo przykro.

  25. Tomasz Parol Tomasz Parol napisał(a):

    Moją twarz szanowny zlodzieju z PO widać w wielu miejscach i wcale jej sie nie wstydzę. Reszty żali nie rozumiem… na czym polega moja letność? Na tym, że nie jestem fanatykiem żadnej formacji parlamentarnej bo uważam, że to oni powinni zabiegać o wyborców, a nie wyborcy się deklarować? Po jednym dniu juz Pan wszystko wiesz?
    Chrzanisz Pan jak potłuczony… zbyt mętnie, by było czytelnie…

  26. kura ra napisał(a):

    najkrócej: nima korwina, to i mnie tu nima; nara

  27. Ultima Thule (in a guest appearance) Ultima Thule (in a guest appearance) napisał(a):

    kura ra:

    a dlaczego by tu miało nie być Korwina ???

  28. GPS GPS napisał(a):

    Gdzie należy zgłaszać problemy techniczne? Ja oczywiście znam Wasze maile i inne sposoby, ale nie da się dotrzeć do wyraźnej informacji o tym gdzie takie problemy zgłaszać, a chciałbym to zgłosić kanałem oficjalnym.

  29. trybeus napisał(a):

    GPS
    29 kwietnia 2013 o 15:05

    …hej Dżipiesie ty masz świadomość, ze przynosisz pecha ..ile razy się pojawiasz następuje Potop…:))))

    ps dlaczego niektóre nicki sa na niebiesko, a inne na czarno…twój jest na niebiesko…czy to jakiś znak wybrańców przed następnym potopem ??

  30. GPS GPS napisał(a):

    A konkretnie gdzie wywołałem potop?

    Na niebiesko są nicki osób, które w swoim profilu podały jakąś stronę WWW – wtedy nick to link do tej strony.

  31. trybeus napisał(a):

    kura ra
    29 kwietnia 2013 o 13:54

    …a nie wystarczy ci korwinista …??? to dużo bardziej rozgarnięty chłop, niż Januszek…:))

  32. Ultima Thule (in a guest appearance) Ultima Thule (in a guest appearance) napisał(a):

    @GPS !!!
    .
    Otóż wywołałeś potop swoją błędną pisaniną na temat „kreacji pieniądza” !!!
    .
    Ciesz się, że te wszystkie artykuły zniknęły, bo przynajmniej twoja hańba nie będzie publicznie widoczna, ale wiedz, że w tamtych dyskusjach to JA odniosłem bezdyskusyjne zwycięstwo !!!

  33. goodness goodness napisał(a):

    Ciężko będzie, Ł Ł …. Wyjść z 3obiegu do 4obiegu………….
    Ktoś tam napisał, że jest „Demokracja – zasada, że większość decyduje o sprawach publicznych nie da się pogodzić z wartościami chrześcijańskimi”……. To obrońcy partii politycznych też mają podobne zasady, że gdy większość decyduje o sprawach publicznych nie da się pogodzić z wartościami partyjnymi? Więc demokracja atakowana z dwóch stron nie ma szans w Polsce?????
    http://www.ekspedyt.org/wk-ny/2013/04/28/11833_demokracja-a-co-to-jest.html
    http://www.ekspedyt.org/

  34. trybeus napisał(a):

    GPS
    29 kwietnia 2013 o 15:31

    ..no jak to…przed ubiegłotygodniowym Potopem pojawieś się z notką o praniu pieniędzy …no i sruu…Potop proszę ja Ciebie…:)))

  35. gandalf napisał(a):

    Ten oto filmik: http://youtu.be/o5G1vG_QT7U jest najlepszym komentarzem wyglądu tejże strony.

  36. trybeus napisał(a):

    gandalf
    29 kwietnia 2013 o 15:58

    ha ha ha ha …:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

  37. adevo napisał(a):

    Wszedłem by dowiedzieć się, czy Carcinka pozostała w redakcji z Parolem i Pietkunami. Jest wymieniona w zakładce „o nas“, jako „Szef Telewizji Trzeciego Obiegu (3obiegTV) Mariola Walędzik – znana, jako reporterka Carcinka”, ale wg informacji Cirilli na stronie FB także ona zakłada z ciri, carcajou, pirxem drugi 3obieg.pl – patrz
    http://www.iddd.salon24.pl/503627,nowy-ekran-koniec

    Trudno się połapać.
    Co do portalu 3obieg.pl
    Właśnie mam świeżutkie doświadczenia z portalem bez subdomen dla blogerów.
    Artykuł „Kosmiczny ocean pieniędzy” był opublikowany jednocześnie na 3 portalach. Miał najwyższą pozycję w googlu na NE, następnie na salonie24, a na końcu czasami parenaście miejsc w dół indeksował google interia360.pl

    Było to odwrotnie do ilości odsłon artykułu: około 500 na NE, 900 na salonie oraz 1492 razy 4- znaczy prawie 6000 odsłon na interia360. Wskazania licznika interii360 trzeba mnożyć przez przynajmniej 4, gdyż dotyczą jednorazowych odwiedzin z unikalnego adresu IP.

    Otóż mój przykład wskazuje jak struktury na NE, a jeszcze lepiej na salonie24 z poddomeną i lubczasopismami oraz dodatkowymi domenami 24pl jak energo24.pl itd. wpływają na widzialność w sieci. Roboty z googla cenią sobie poddomeny, gdyż mogą je przyporządkować do Google Pagerank (PR). Wtedy pozycja w googlu jest oceniana na podstawie PR i oglądalności. Natomiast na interia360 na obliczenie pozycji w googlu wpływa tylko oglądalność i pozycja strony startowej, – czyli bloger nawet nie pracuje na pozycję własnej subdomeny (na NE subdomena idb.nowyekran.pl miała PR=3)

    Portal 3obieg.pl ma strukturę interia360.pl bez subdomen dla blogerów, ale nie jest podwieszony jak interia360.pl (PR=4) pod jeden z najpotężniejszych portali w Polsce interia.pl i nie może dziedziczyć z PR interii (PR=6)

    Dla mnie nasuwają się następujące wnioski: bloger sobie pisze na 30biegu, ale nie pracuje nawet na swoją subdomenę, gdyż takiej nie ma. Pracuje od artykułu do artykułu tylko na domenę 3obieg.pl – podobnie jak robotnicy w Chinach, wędrujący od budowy do budowy. Tylko, że ci w Chinach to jakieś nędzne, głodowe grosze zarabiają.

  38. kodemajster napisał(a):

    Chociaż nie bardzo darzę miłością ŁŁ ,czego wyraz dawałem na NE za jego tysiąc i jeden grzechów, to jedno mu trzeba oddać, nie boi się dyskutować i nigdy mnie nie zbanował a parę razy mocno mu przyłożyłem. Dlatego chociaż nie będę się tu pewnie wiele udzielał to cieszę się, że gość wrócił.

  39. test napisał(a):

    @Tomasz Parol

    29 kwietnia 2013 o 10:34

    jeśli chodzi o „nawigację”, to wolałbym, aby jej nie było, i można było od razu kierować się w stronę celu, zamiast tracić czas na nawigowanie.

    Jak na razie, to tu jest chaos, a autorzy nie zadabli nawet o to, aby po najechaniu na „news” pojawiał się dymek, tłumaczący o co w tym zawołaniu chodzi.

    reszta twojego tekstu też nie za bardzo pasuje do wyglądu strony.

  40. Browar napisał(a):

    Jak ja uprzedzałem że z wsiokom się nie sprzedaje bo ciebie sprzedadzą .To się broniło sprawy transferu do rzepy i pana Opary.
    Teraz jak wam zaufać na zasadzie,, Polacy nic się nie stało”???
    http://www.youtube.com/watch?v=1NK_Eu1a73I

  41. test napisał(a):

    kowal

    29 kwietnia 2013 o 10:23

    Też uważam, że auomatyczne przekierowanie z nE do 30 jest chwytem poniżej pasa, i względem autorów tam piszących, i względem czytelników.

    To tak, jakby Tomek ukradł treści czytelnikom, Osobiste porachunki z Oparą, przecież zrozumiałe, nie usprawiedliwiają wojny totalnej z ofiarami wśród cywili.

  42. SB napisał(a):

    mamy 1 obieg, 2 obieg i teraz 3 obieg i 4 władzę 😉
    a na wszystkim i tak łapę trzyma bezpieka…

  43. Browar napisał(a):

    SB – No dobra to na którym obiegu pisać czy u wsioków byłych SB teraźniejszych ABW .Udzielam się na kibicowskich forach. To jako wróg ludu w którym obiegu być?
    Chyba lepiej na marginesie społecznym w śród kibiców nie ?
    http://www.youtube.com/watch?v=x_4rF7vqnJE

  44. kowal napisał(a):

    adevo
    29 kwietnia 2013 o 16:33
    —–Dla mnie nasuwają się następujące wnioski: bloger sobie pisze na 30biegu, ale nie pracuje nawet na swoją subdomenę, gdyż takiej nie ma. Pracuje od artykułu do artykułu tylko na domenę 3obieg.pl – podobnie jak robotnicy w Chinach, wędrujący od budowy do budowy. Tylko, że ci w Chinach to jakieś nędzne, głodowe grosze zarabiają. ———-

    Bardzo trafne spostrzeżenie 🙂

    Powstała partia demokracja bezpośrednia ,wiesz coś bliżej ,co za ludzie za tym stoją ?

  45. beata napisał(a):

    Ja mam jedno pytanie do rednacza, a mianowicie czy to prawda, że nastąpił rozłam w redakcji 3obieg i odeszli carcinka, ciri, pirx, carcajou, a jeśli tak to dlaczego?Chcę to wiedzieć zanim otworzę tutaj swoje konto.Dość cyrku miałam na NE.

  46. kowal napisał(a):

    Właściwie dopiero teraz Adweo uświadomiłeś mi ogrom szkód jakich narobił T.Parol .
    Sam linkowałem ważne artykuły dziesiątki razy w różnych miejscach . Dzisiaj linki są już nieaktualne .

    —–adevo
    27 kwietnia 2013 o 19:14

    Pytanie do T. Parola:, jeżeli już domena jest w Twoim posiadaniu to, dlaczego nie chcecie prowadzić dalej adresu NowyEkran.pl?

    Przecież notki blogerów np. MOJE są zalinkowane na innych forach i ludzie powołują się w dyskusji na teksty pod adresem NE. Poprzez zniszczenie adresu NE w Internecie ta cała sieć linków zostaje bezpowrotnie zniszczona, teksty, na które powołują się inni ludzie będą nieosiągalne. W tym wypadku chodzi o setki blogerów. Jest to duża kulturalna strata i duże osiągnięcie w zniszczeniu komunikacji i blogosfery.

    Dlatego pytam: jak masz już prawa do domeny to, dlaczego nie zostawisz adresu w Internecie jak jest, zamknąć meldowanie i komentowanie, ale na litość boską pozostawić teksty pod tymi samymi linkami w Internecie!! ———

    polecam zajrzeć ,warto
    http://www.iddd.salon24.pl/503627,nowy-ekran-koniec

  47. adevo napisał(a):

    @kowal
    29 kwietnia 2013 o 21:54

    >Powstała partia demokracja bezpośrednia , wiesz coś bliżej , co za ludzie za tym stoją ?
    —————–

    Niestety wiem, już ich oceniłem. Dzięki, napiszę jeszcze jeden artykuł na ich temat.
    Ci ludzie głównie od Palikota, od JOW-ów Kukiza oraz zwykli karierowicze wykorzystujący pojęcie Demokracji Bezpośredniej do swoich planów kariery politycznej przy korycie w sejmie RP. To młodzi polityczni oszuści. Charakterystyczne jest, że oni nawet moje wpisy ze swojej strony na FB usuwają. Polecam na stronę DB na Facebooku wstawić

    Artykuł o demokracji kulistej
    http://iddd.de/DemokracjaKulista.pdf

    oraz

    Niebiańskie cuda i korupcja.
    Podstawy Demokracji Bezpośredniej.
    http://iddd.de/demokracjadb.pdf

    tych treści boją się jak diabeł święconej wody. Oni nie robią DB. DB istnieje tylko bez pośrednictwa. Natomiast oni chcą się zahaczyć na pośrednictwo, czyli przedstawicielstwo w sejmie- zwykłe oszustwo wyborcze!

    Inni, którzy od początku ocenzurowali moje uwagi na NE to zwolennicy partii piratów z ich wersją oprogramowania liquid democracy – dalszej pułapce systemu przedstawicielskiego.

    Polecam poczytać sobie o Demokracji Kulistej oraz podpisać praktyczne jej wprowadzenie przez

    AKT WOLI NARODU
    http://www.petycjeonline.com/akt

  48. ToM.UD napisał(a):

    @kowal

    WordPress nie pozwala standardowo tworzyc subdomen, a nawet jak by to dodac (przerabiajac skrypt) to trudno by bylo zachowac reszte linku w identycznej formie…

  49. ToM.UD napisał(a):

    hmmm choc w sumie mozna by napisac prosty skrypt podpiety pod *.nowyekran.pl ktory robil by translacje linkow na 3obieg.pl – ale to troche roboty 🙂

  50. Marek Lipski Marek Lipski napisał(a):

    ToM.UD
    WordPress ma również odpowiednie opcje.
    Nie mam teraz czasu na przedstawienie.Nie potrzeba
    dodatkowego skryptu tylko trzeba to
    odpowiednio ustawić.

    Proszę nie zapominać że WP to miliony
    userów na całym świecie.

    P.S.NowyEkran.net działa.Jest aktywny ale
    właścicielem domeny jest Jamro.Już rozpoczęły sie
    ataki na 3obieg.pl a na salonie24 ataki na ..NE
    ale i na 3obieg.pl.Przestałem być neutralny.
    ________
    Domain Name: NOWYEKRAN.NET

    Registration Date: 27-Apr-2013
    Expiration Date: 27-Apr-2014

    Status:LOCKED
    Note: This Domain Name is currently Locked.
    This feature is provided to protect against fraudulent domain name hijacking, as in this
    status the domain name cannot be transferred or modified. The owner of the Domain Name can
    change the status from within his control panel or approach his service provider for the same.

    Name Servers:
    nsr1.domeny.com
    nsr2.domeny.com
    nsr3.domeny.com
    nsr4.domeny.com

    Registrant Contact Details:
    n/a
    Miroslaw Jamro (softlabpro@gmail.com)
    Rychlinskiego 20/31
    Bielsko-Biala
    slaskie,43-300
    PL
    Tel. +48.500739205

    Administrative Contact Details:
    DOMENY.PL sp. z o.o.
    Administracja (Administration) (info@domeny.pl)
    Wielicka 50
    Krakow
    malopolskie,30-552
    PL
    Tel. +48.122963663
    Fax. +48.122963663

  51. kowal napisał(a):

    Poczytałem ,poczytałem treści z linka Adweo .
    Skoro Tomaszu Parol zapraszasz do współpracy ,to ja chcę najpierw wiedzieć z kim mam współpracować ,do kogo w końcu należy 3obieg.pl ,kto jest w redakcji ?

  52. kowal napisał(a):

    cytuję ——–Agnieszka Orlicz @MC Nie wiem jak związki z WSI części osób, bo teraz mamy niestety portal ŁŁ i nasz – Carcinki, Carcajou, Pirxa i mój (redakcyjnie rzecz jasna).———— ???

  53. kowal napisał(a):

    ad adevo
    29 kwietnia 2013 o 22:38

    tak czułem ,to szmaciarze .było kwestią czasu ,że pejsy przejmą inicjatywę . TFU ich q…wa mać .

  54. adevo napisał(a):

    > Sam linkowałem ważne artykuły dziesiątki razy w różnych miejscach . Dzisiaj linki są już nieaktualne.

    Podobno Pluszak nad tym pracuje, ale na zdrowy rozum by przekierować zapytanie z domeny nowyekran.pl na domenę nowyekran.net to trzeba posiadać domenę nowyekran.pl

    Jak oni to rozwiążą – może z serwerem DNS? Niestety nie znam konkretów.

    TAK, TAK zniszczenie linków to olbrzymie straty- tu się robi jakby nie było problemu. Tylko, że ja piszę artykuły własne, mnie ludzie linkują. Niektóre artykuły dr Jaśkowskiego pod moją redakcją miały ponad 90 FB like-ów np. „LIST OTWARTY DO SENATU RP W SPRAWIE NOWELIZACJI USTAWY O CHOROBACH ZAKAŹNYCH” miał 26.11.2012 roku 97 likes i 4002 odsłon.

    Tak na marginesie, dotyczy to też stron Ministerstwa środowiska. Te chamy z PO pochowały wszystkie ważne dokumenty, które swego czasu wystawił lekkomyślnie, czy z powodu programu przejrzystości prof. Szyszko w Internecie. A ja miałem dokumenty na stronie mojej iddd.de zalinkowane, gdyż myślałem, że serwery rządowe są za poważne by zmieniać adresy linków.

  55. ToM.UD napisał(a):

    @Marek Lipski

    WP sam w sobie jest jak mowilem prymitywny 😉 jest kupa wtyczek i ok.. zalatwimy sprawe subdomeny najprosciej czyli robimy w DNS *.nowyekran.pl IN A x.x.x.x – a skrypt to olewa wiec co by nie dac na poczatku to i tak sie zaladuje…

    Przykladowy link:
    http://user.nowyekran.pl/post/91770,byly-szef-cba-nie-zgadza-sie-z-wyrokiem-w-sprawie-sawickiej

    powiedzmy ze user jest pomijane i mamy:
    http://nowyekran.pl/post/91770,byly-szef-cba-nie-zgadza-sie-z-wyrokiem-w-sprawie-sawickiej

    gdzie 91770 – to numer postu w SQL-u
    odpowiednik np:
    http://3obieg.pl/?p=92451

    w sumie to mozna zalatwic jak w innym miejscu pisalem przez RewriteMod z Apache… a konkretnie dodajac prosty wpis w .htaccess ktory zrobi powiedzmy translacje:

    z http://3obieg.pl/post/92451 na http://3obieg.pl/?p=92451

    w sumie do zrobienia w 5 minut 😉
    ale jest jedno ale – wlanie ten numer – trzeba by dodac do SQL-a tak artykuly aby nuery z starego NE pokrywaly sie z tymi w WP… a to moze byc juz problematyczne tak aby nie narobil sie w bazie bajzel…

  56. polak123 napisał(a):

    Nowy ekran i treści z niego jednak nie zniknęły -> http://www.nowyekran.net/

    Wpis na FB Tymochowicza „Za zgoda Pana Ryszarda upubliczniam bardzo ciekawa ofertę, która otrzymałem przed godzina, ponieważ była widoczna tylko dla moich znajomych:

    Kto wie, może uda mi się wywołać (przepraszam: uda się nam wywołać), coś na kształt pospolitego ruszenia lub bojkotu GW.

    Zapraszam Wszystkich zainteresowanych do współpracy.

    Szanowny Panie Piotrze,

    Poznaliśmy się jakiś czas temu w Warszawie, przypominam, że jestem lekarzem, przedsiębiorcą, który przez wiele lat budował i prowadził prywatne szpitale w Australii. Obecnie wraz z rodzina mieszkam w Polsce. Z wielka uwaga i podziwem obserwuje Pana działania na płaszczyznach: marketingowej, szkoleniowej, jak PR owej. Jest Pan w Polsce niemal bezkonkurencyjny w swojej skuteczności działania. Przygotowałem dla Pana 2 oficjalne oferty, które poniżej przedstawiam:

    Oferta Nr 1:

    W Polsce potrzebny jest nowy portal -taki swoisty Wikileaks – jako bezkompromisowy przekaźnik prawdy, konieczny dla oczyszczenia wielu skrywanych, często niegodnych i podłych tajemnic, negatywnie wpływających na rozwój RP. Pan już takie działania rozpoczął – ujawniając haniebne taktyki Gazety Wyborczej, całkowicie Pana w tym popieramy. Aby walczyć o prawdę, proponuję udostępnić Panu powiązane ze mną 2 portale: NowyEkran.net oraz Polandleaks.pl, które planujemy aktywnie rozbudowywać Razem z Redakcją tych portali, możemy dać osobom pokrzywdzonym prawo do riposty i obrony. Myślę, że z Pana wsparciem, możemy „oczyścić klimat” i pomóc wielu niesłusznie oskarżonym osobom.

    Oferta Nr 2 :

    Kilka tygodni temu, widziałem się osobiście z Julianem Assange (twórcą Wikileaks) w Londynie, (w ambasadzie Ekwadoru), której nie może on obecnie opuścić. J. Assange znam jeszcze z czasów gdy mieszkałem w Australii. Jedynym ratunkiem, możliwością dla niego by opuścić mury ambasady, wyjechać z Londynu) – jest immunitet senatora. J.Assange podjął decyzję – startować w najbliższych wyborach w Australii. Pan jest niewątpliwie, jednym z najlepszych, Specjalistów Marketingu politycznego oraz PR w Polsce, ale nie tylko. Dlatego proponuje Panu, rozważenie możliwości zorganizowania wyborów dla Pana J.Assange. Deklaruję pomoc ze swej strony. Szczegóły obydwu propozycji przedyskutujemy przy bezpośrednim spotkaniu.

    Pozdrawiam

    Ryszard Opara

    Drogi Panie Ryszardzie

    Czuję się zaszczycony tak jedna jak i druga oferta, ponieważ to okazja aby zamienić moja spontaniczna donkitoszerię w bardziej planowe działania . Praca dla Pana Juliana Assange – może być niewatpliwie ciekawym doświadczeniem jak i przygoda.
    Piotr Tymochowicz „

  57. Marek Lipski Marek Lipski napisał(a):

    ToM.UD
    29 kwietnia 2013 o 23:21

    Tak.To jest proste w wykonaniu.//w sumie do zrobienia w 5 minut//
    OK.15 minut +kawa+ciastka+sprawdzenie.

    Gratuluję analizy.Skrypt spolszczony na NE,
    jest dostępny w internecie a na aukcjach
    online wyjątkowo tanio

    Firmy w Polsce ukrywają
    zródła i nazwiska autorów a za „spolszczenia skryptów
    oczekują wielkich opłat.

    To nie jest
    mój interes.Ja piszę Blogi
    tylko jako hobby.

    Podaje bardzo mały przykład:
    http://www.socialengine.com/sign-up

  58. kowal napisał(a):

    Jedna trzecia strony po prawej zajmuje bez sensu wpisy z twittera i pejszboka .
    Mnie to nie interesuje co tam piszecie ,Nie wystarczy sam krótki odnośnik ?

    Jeżeli chodzi o szatę graficzną 3 obieg to zrobiliście 10 kroków do tyłu w stosunku do wyglądu i funkcjonalności NE .

    Krótko .3 miesiące poszło się paść . Strona wygląda totalnie amatorsko ,a nowi autorzy nie będą mieli nawet swoich sub domen .

    Ja w to nie wchodzę i nie będę polecał .,skoro nie stać was od samego początku na profesjonalizm w stosunku do czytających i piszących .

  59. test napisał(a):

    a mnie w sumie bardziej dotyka aktywność rednacza w tej i innych dyskusjach,
    toczących się przecież na „bombowe” otwarcie 3o,
    niż jego niedostatki graficzne i funkcjonalne.

  60. Frezja napisał(a):

    No cóż 3-ci działa!!!!! szczerze!!!!! bez zachwytu!!!! panie Tomku poleciłam kilku znajomym
    – długie logowanie jest WKURZAJĄCE!!!!! pytają czy uruchomił Pan ten portal na ślimaku????
    POZDRAWIAM Z ROZCZAROWANIEM!!!!

  61. złodziej z PO napisał(a):

    Panie Tomaszu,

    nie wiem czemu stara się Pan mnie obrazić . Liczyłem na Pańską sprawność intelektualną ale skoro Pan nie wie o co chodzi z tą letniością no to się przeliczyłem… Wyłożę więc jak chłop krowie na rozstajach……
    Chodzi o to , że Pan deklaruje mieszanie sacrum i profanum , dziwki i dziewice wszystko Pan w imię demokracji pluralizmu (i diabeł wie czego) będzie Pan ze sobą równał i to właśnie jest problem bo to jest podłe ,szkodliwe i cholernie fałszywe. Pan jak wcześniej napisałem stawia diabłu świeczkę a Panu Bogu zaledwie ogarek… Nie kłóci się to z wizerunkiem jaki Pan ujawnił już na nowym ekranie…. Komu więc Pan chce służyć a może nawet już służy ? niech Pan napisze odważnie bez zbędnych kamuflaży tej patriotycznej twarzy… o ile ją Pan w ogóle ma….

  62. Marek Lipski Marek Lipski napisał(a):

    złodziej z PO
    http://3obieg.pl/?p=92451#comment-987
    Czy to Pan Opara pisze?

    W Polsce brakuje kontrowersyjnych portali
    gdyż ACTA 2. i prawo jest rygorystyczne.Rozumiem.

    Takie czy inne portale są darmową reklamą dla
    Blogerów.

    Ja mam co prawda wiele domen ale mam
    nadzieję na….słońce dla wszystkich.

    Im więcej informacji tym lepiej dla wyborców.

  63. złodziej z PO napisał(a):

    To nie pisze Pan Opara. To piszę ja „złodziej z PO”. Myli się Pan Panie Lipski i to nie tylko co do autora postu… Kontrowersje tworzą się same poprzez konfrontacje przeciwnych opinii i nie muszą takie konfrontacje odbywać się pod tym samym IP. Słońce i tak świeci dla wszystkich więc nie trzeba o to zabiegać… Brak jest natomiast jednoznacznych czystych i czytelnych idei dla których warto jest i żyć i umierać … Wpuść Pan do swojej sypialni gwałciciela w imię pluralizmu, informacji, tolerancji i poprawności politycznej a później zapytaj Pan swojej żony co o tym myśli … coraz więcej pompowanej inteligencji jak widzę zabiera głos w sprawach co do których nie wiele mają pojęcia … doświadczenia najlepiej przeprowadzać na innych i u innych … opanujcie się ….niech wasza mowa będzie ” tak -tak, Nie -nie ” …. wszystko co inne od złego pochodzi… brak jednoznacznej deklaracji zarówno politycznej jak i ideowej w moich oczach ten portalik dyskwalifikuje jako pożyteczne miejsce w sieci.

  64. Obozy dla dzieci napisał(a):

    Good day! Do you know if they make any plugins to protect against hackers?
    I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard on.
    Any suggestions?

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

 

92451